Wysyłka i zwroty

Czas dostawy

Poniedziałek - piątek

Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 15:00 zostaną wysłane tego samego dnia za pośrednictwem firm kurierskich PostNL - DPD lub DHL. Dla Holandii i Belgii czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze.

Jeśli podczas procesu zamawiania nie można wybrać między różnymi przewoźnikami, paczka zostanie wysłana jako przesyłka listowa za pośrednictwem PostNL. (tylko w Holandii)

Sobota i niedziela
Wszystkie zamówienia złożone w sobotę i niedzielę zostaną wysłane w poniedziałek

Czasy dostawy według kraju

  • Holandia: 1-2 dni
  • Niemcy: 2-3 dni
  • Francja: 2-3 dni
  • Austria: 2-3 dni
  • Polska: 2-3 dni
  • Włochy: 2-3 dni
  • Dania: 2-3 dni
  • Portugalia: 3-4 dni
  • Czechy: 3-4 dni
  • Szwecja: 3-4 dni
  • Szwajcaria: 3-4 dni
  • Hiszpania: 3-4 dni
  • Norwegia: 5-6 dni
  • UK: 2-3 dni
  • Irlandia: 2-3 dni 
  • Belgia: 2 dni
  • Luksemburg: 2 dni
  • Walia: 2-3 dni
  • Słowacja: 3-4 dni
  • Szkocja: 2-3 dni
  • Hungaria: 4-5 dni
  • Bułgaria: 4-5 dni
  • Estonia: 4-5 dni
  • Łotwa: 5-6 dni
  • Litwa: 5-6 dni
  • Chorwacja: 5-6 dni

Jeśli chodzi o inne kraje, prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub za pośrednictwem WhatsApp: 0548201001

Odbiór zamówienia w sklepie

Preferujesz odbiór zamówienia osobiście w naszym sklepie? Złóż zamówienie w naszym sklepie internetowym i wybierz opcję ODBIÓR OSOBISTY. Możesz odebrać zamówienie następnego dnia roboczego lub w sobotę. Sprawdź naszą obsługę klienta w celu uzyskania aktualnych godzin otwarcia.

Śledzenie przesyłki (Track & Trace)

Po spakowaniu zamówienia otrzymasz numer przesyłki (Track & Trace), który pozwala śledzić status dostawy zamówienia.

Nie otrzymałeś paczki

Jeśli nie otrzymałeś paczki, sprawdź następujące rzeczy:

  • Sprawdź kod przesyłki (Track & Trace)
  • Sprawdź kod przesyłki (Track & Trace)

Sprawdź tutaj status przesyłki. Istnieje możliwość, że usługa dostawcza uległa opóźnieniu lub paczka została dostarczona do paczkomatu.

  • Sprawdź adres dostawy
    Czy podany adres dostawy jest poprawny?
  • Sprawdź skrzynkę pocztową
    Sprawdź, czy otrzymałeś notatkę od kuriera w swojej skrzynce pocztowej. Może się zdarzyć, że nie byłeś w domu podczas pierwszej próby dostarczenia.

Jeśli paczka nadal nie dotarła, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.

Wymiana i zwroty (Holandia i Belgia)

Wymiana i zwrot to oczywiście żaden problem. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go oczywiście zwrócić. Daj nam znać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, że chcesz je zwrócić. Pomagasz nam, jeśli podczas zwrotu podasz powód. Po tym, jak powiadomisz nas, że chcesz zwrócić zamówienie, masz 14 dni na odesłanie produktu do nas.

Zgłoś swoje zwracane zamówienie za pomocą przycisku poniżej. 

Zwrot

  • Możesz zwrócić produkt po anulowaniu zamówienia w ciągu 14 dni od otrzymania.
  • Po anulowaniu zamówienia masz jeszcze 14 dni na odesłanie produktu.
  • Produkt nie jest używany, jest kompletny, nienoszony ani nieuszkodzony.


Przymierzenie produktu nie stanowi problemu

  • Oryginalne metki i etykiety są nadal przyczepione do produktu.
  • Produkt nadal jest w oryginalnym pudełku lub opakowaniu.
  • Koszty związane z odesłaniem są pokrywane przez klienta
  • Paczka musi być odpowiednio opłacona. Jeśli paczka zostanie odesłana niewystarczająco opłacona, obciążamy kosztami.
  • Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot kosztów dostawy, które zostały zapłacone podczas składania zamówienia w wysokości 9,95 € za oryginalne zamówienie.  

Koszty zwrotu

Naliczamy opłatę zwrotną w wysokości 9,95 €, która zostanie potrącona od całkowitej kwoty do zwrotu. Koszty zwrotu Twojego zamówienia pokrywasz samodzielnie w portalu zwrotów. Jeśli zwracasz całe zamówienie, koszty dostawy w wysokości 9,95 € za oryginalne zamówienie zostaną zwrócone.  

Jeśli chcesz wymienić produkt, zalecamy skontaktowanie się z nami od razu. Wtedy możemy zarezerwować produkt w celu uniknięcia jego sprzedaży lub zamówienia przez kogoś innego w międzyczasie.


Nasz adres zwrotu:

Sideways

Waterwinweg 31

7572 PD, Oldenzaal

Prawo odstąpienia od umowy

Hier is de vertaling naar het Pools:

Masz prawo anulować zamówienie w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podawania przyczyny. Po takim zgłoszeniu masz kolejne 14 dni na faktyczny zwrot produktu. Otrzymasz wtedy pełną kwotę zamówienia, w tym koszty wysyłki, zwrotu. Koszty te wynoszą około 9,95 euro za paczkę; dokładne stawki znajdziesz na stronie internetowej swojego przewoźnika. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, produkt wraz z dostarczonymi akcesoriami i - jeśli jest to możliwe w rozsądny sposób - w oryginalnym stanie i opakowaniu zostanie zwrócony przedsiębiorcy. Aby skorzystać z tego prawa, możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected]. Następnie zwrócimy Ci należność za zamówienie w ciągu 2 dni od otrzymania zwrotu, o ile produkt zostanie już odebrany w dobrym stanie."