Wysyłka i zwroty
Czas dostawy
Poniedziałek - piątek
Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 15:00 zostaną wysłane tego samego dnia za pośrednictwem firm kurierskich PostNL - DPD lub DHL. Dla Holandii i Belgii czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze.
Jeśli podczas procesu zamawiania nie można wybrać między różnymi przewoźnikami, paczka zostanie wysłana jako przesyłka listowa za pośrednictwem PostNL. (tylko w Holandii)
Sobota i niedziela
Wszystkie zamówienia złożone w sobotę i niedzielę zostaną wysłane w poniedziałek
Czasy dostawy według kraju
- Holandia: 1-2 dni
- Niemcy: 2-3 dni
- Francja: 2-3 dni
- Austria: 2-3 dni
- Polska: 2-3 dni
- Włochy: 2-3 dni
- Dania: 2-3 dni
- Portugalia: 3-4 dni
- Czechy: 3-4 dni
- Szwecja: 3-4 dni
- Szwajcaria: 3-4 dni
- Hiszpania: 3-4 dni
- Norwegia: 5-6 dni
- UK: 2-3 dni
- Irlandia: 2-3 dni
- Belgia: 2 dni
- Luksemburg: 2 dni
- Walia: 2-3 dni
- Słowacja: 3-4 dni
- Szkocja: 2-3 dni
- Hungaria: 4-5 dni
- Bułgaria: 4-5 dni
- Estonia: 4-5 dni
- Łotwa: 5-6 dni
- Litwa: 5-6 dni
- Chorwacja: 5-6 dni
Jeśli chodzi o inne kraje, prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub za pośrednictwem WhatsApp: 0548201001
Odbiór zamówienia w sklepie
Preferujesz odbiór zamówienia osobiście w naszym sklepie? Złóż zamówienie w naszym sklepie internetowym i wybierz opcję ODBIÓR OSOBISTY. Możesz odebrać zamówienie następnego dnia roboczego lub w sobotę. Sprawdź naszą obsługę klienta w celu uzyskania aktualnych godzin otwarcia.
Śledzenie przesyłki (Track & Trace)
Po spakowaniu zamówienia otrzymasz numer przesyłki (Track & Trace), który pozwala śledzić status dostawy zamówienia.
Nie otrzymałeś paczki
Jeśli nie otrzymałeś paczki, sprawdź następujące rzeczy:
- Sprawdź kod przesyłki (Track & Trace)
- Sprawdź kod przesyłki (Track & Trace)
Sprawdź tutaj status przesyłki. Istnieje możliwość, że usługa dostawcza uległa opóźnieniu lub paczka została dostarczona do paczkomatu.
- Sprawdź adres dostawy
Czy podany adres dostawy jest poprawny? - Sprawdź skrzynkę pocztową
Sprawdź, czy otrzymałeś notatkę od kuriera w swojej skrzynce pocztowej. Może się zdarzyć, że nie byłeś w domu podczas pierwszej próby dostarczenia.
Jeśli paczka nadal nie dotarła, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.
Wymiana i zwroty (Holandia i Belgia)
Wymiana i zwrot to oczywiście żaden problem. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go oczywiście zwrócić. Daj nam znać w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia, że chcesz je zwrócić. Pomagasz nam, jeśli podczas zwrotu podasz powód. Po tym, jak powiadomisz nas, że chcesz zwrócić zamówienie, masz 15 dni na odesłanie produktu do nas.
Zgłoś swoje zwracane zamówienie za pomocą przycisku poniżej.
- Możesz zwrócić produkt po anulowaniu zamówienia w ciągu 30 dni od otrzymania.
- Po anulowaniu zamówienia masz jeszcze 15 dni na odesłanie produktu.
- Produkt nie jest używany, jest kompletny, nienoszony ani nieuszkodzony.
Przymierzenie produktu nie stanowi problemu
- Oryginalne metki i etykiety są nadal przyczepione do produktu.
- Produkt nadal jest w oryginalnym pudełku lub opakowaniu.
- Koszty związane z odesłaniem są pokrywane przez klienta
- Paczka musi być odpowiednio opłacona. Jeśli paczka zostanie odesłana niewystarczająco opłacona, obciążamy kosztami.
- Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot kosztów dostawy, które zostały zapłacone podczas składania zamówienia w wysokości 9,95 € za oryginalne zamówienie.
Koszty zwrotu
Naliczamy opłatę zwrotną w wysokości 9,95 €, która zostanie potrącona od całkowitej kwoty do zwrotu. Koszty zwrotu Twojego zamówienia pokrywasz samodzielnie w portalu zwrotów. Jeśli zwracasz całe zamówienie, koszty dostawy w wysokości 9,95 € za oryginalne zamówienie zostaną zwrócone.
Jeśli chcesz wymienić produkt, zalecamy skontaktowanie się z nami od razu. Wtedy możemy zarezerwować produkt w celu uniknięcia jego sprzedaży lub zamówienia przez kogoś innego w międzyczasie.
Nasz adres zwrotu:
Sideways
Hinmanweg 3 BE68
7575 BE, Oldenzaal
Zwrot spoza UE
Jeśli zwracasz zamówienie z kraju spoza UE, wcześniej opłacone cła importowe i opłaty celne nie mogą zostać zwrócone. W niektórych przypadkach można ubiegać się o zwrot tych kosztów w urzędzie celnym. Skontaktuj się z przewoźnikiem lub urzędem celnym, aby uzyskać informacje na temat warunków i procedur. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi nadawca.
Ważne informacje:
- Poinformuj przewoźnika, że przesyłka to zwrot.
- Na fakturze przewozowej wpisz: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL/DPD + [oryginalny numer śledzenia UPS/DHL/DPD].
- Na paczce umieść informację: Kod celny 604, Return Goods - full exemption.
- Dołącz kopię oryginalnej faktury i przekreśl pozycje, które nie są zwracane.
Zwroty, za które naliczane są cła lub opłaty celne, mogą zostać odrzucone lub koszty mogą zostać przeniesione na Ciebie.
Prawo odstąpienia od umowy
Hier is de vertaling naar het Pools:
Masz prawo anulować zamówienie w ciągu 30 dni od jego otrzymania bez podawania przyczyny. Po takim zgłoszeniu masz kolejne 15 dni na faktyczny zwrot produktu. Otrzymasz wtedy pełną kwotę zamówienia, w tym koszty wysyłki, zwrotu. Koszty te wynoszą około 9,95 euro za paczkę; dokładne stawki znajdziesz na stronie internetowej swojego przewoźnika. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, produkt wraz z dostarczonymi akcesoriami i - jeśli jest to możliwe w rozsądny sposób - w oryginalnym stanie i opakowaniu zostanie zwrócony przedsiębiorcy. Aby skorzystać z tego prawa, możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected]. Następnie zwrócimy Ci należność za zamówienie w ciągu 2 dni od otrzymania zwrotu, o ile produkt zostanie już odebrany w dobrym stanie."